Premium otomobil üreticisi Lexus, tamamen yeni RX SUV modelini Türkiye’de satışa sundu. İzmir, Urla’da gerçekleştirilen “Herkes Onun Peşinde” senaryolu basın lansmanıyla katılımcılara eşsiz bir deneyim yaşatıldı. Lexus RX modelleriyle gerçekleştirilen test sürüşlerinde, basın mensuplarıyla birlikte sanat dünyasından ünlü isimler başrol oynayarak kendi filmlerinde yer aldılar.
1998 yılında, dünyanın ilk lüks SUV modeli olarak tanıtılan Lexus RX’in yeni nesli, RX 350h tam hibrit, RX 450h+ plug-in hibrit ve RX 500h performans hibrit olmak üzere üç farklı hibrit seçeneğiyle birlikte Lexus showroomlarındaki yerini aldı. Lexus RX’in başlangıç fiyatı 3.991.500 TL olarak açıklandı.
Başrolde yeni RX ve davetliler vardı
Urla’nın eşsiz doğası ve heyecan verici yollarında gerçekleştirilen Lexus RX lansmanında, reklam filminin devamı niteliğinde olan “Herkes Onun Peşinde” film temasıyla sıra dışı bir işe imza atıldı.
Test sürüşü esnasında katılımcılara çeşitli senaryolar eşliğinde çantayı hedefe ulaştırma görevi verilen film, birçok aksiyon sahnesi, dans gösterileri ve eğlenceli sahneleriyle dikkat çekti. Filmin sonunda çantayı hedefe ulaştıran katılımcılar, topladıkları şifrelerle çantanın içinde ne olduğunu öğrendiler. Katılımcılar yeni RX ile sürüş yaparken belirlenen rotayı tamamlayarak kendilerinin başrol aldığı film çekimini gerçekleştirdiler. Kişiye özel hizmetleri ve lüks anlayışıyla bilinen Lexus, tüm katılımcılara özel olarak film afişleri de hazırladı. Ayrıca basın mensuplarının bireysel filmleri de prömiyerin ardından kendilerine ulaştırıldı.
Takumi Ustalarıyla gelen RX zarifliği
Lexus RX’in dış tasarımı, yeni modelin dinamik sürüş deneyimini yansıtacak tarza sahip olarak şekillendirildi. Yeni nesil NX ile başlayan yeni tasarım dilini evrimleştirerek RX modeline adapte eden Lexus, ilk bakışta RX olduğunu belli eden kendine özgü tasarım dilini de kullanarak önceki nesle ait detayları devam ettirdi.