İlayda Yaslan
1921’de kurulan Gucci, moda endüstrisinin diğer güçlü isimlerinin yanı sıra (Chanel , Dior, Saint Laurent, Louis Vuitton ve diğerleri) İtalyan moda evi ilk gün ki popülerliğini koruyor. Gucci’nin kreatif direktörü Alessandro Michele, 2015’te yaratıcı yönetmenlik görevini üstlendiğinden beri Gucci markası tamamen boyut değiştirdi. Michele’ın sayesinde Gucci, Bottega Veneta, Saint Laurent ve Balenciaga’nın da sahibi olan Kering şirketinde en popüler ve en karlı marka haline geldi.
İşte Gucci’nin en ikonik 6 öğesi:
1 – GG kemer
Gucci’nin popüler öğelerinden kesinlikle bahsetmemiz gereken bir parça varsa, o da GG logolu kemeridir. Tarzınız veya zevkiniz ne olursa olsun, GG kemer her görünüşe uyum sağlıyor.
2- Horsebit loafer
Orijinal olarak 1950’lerin başında yaratılan Horsebit loaferlar yeni değil; ancak Alessandro Michele, ışıltılı, topuklu ve suni kürklü versiyonlarını ekleyerek klasik ayakkabıların yıllar içinde popülerliğini korumasına yardımcı oldu.
3- Soho Disco çanta
2014’te ilk piyasaya sürüldüğünden bu yana Soho Disco çantaya, sahip olmayan bir moda editörü yoktu.
4- İpek eşarp
Belki de bu listedeki en eski parçalardan biri olan Gucci ipek eşarp, birçok kez yeniden tasarlandı.
5- Marmont Çanta
Bir başka ikonik parça olan Marmont, klasik bir omuz çantasıdır. Aynı zamanda 2017 yılında moda evinin en popüler parçalarından biri olan Marmont, her boyutta ve renkte olan zengin ürün yelpazesi ile her zevke uygun bir seçenek içeriyor.
6- Logo T- shirt