Tasarladığı tüm modellerle otomobil tutkunlarının rüyalarını süsleyen Aston Martin, 2003 yılından beri kullanmakta olduğu logoyu yeniledi. Otomobil sektöründeki trendi takip eden ve tıpkı rakipleri gibi artık daha sade bir logo kullanacak olan Aston Martin, bu logoyla birlikte yeni bir dönemi de başlatmış oldu.
Logoyla ilgili açıklamalarda bulunan isim, şirket COO’su Marek Reichman oldu. Reichman, “İnsanları markamıza aşık etmek, müşterilerimizin kalplerine ve zihinlerine erişmek için tasarlandığımız için, Aston Martin’de tasarlanan her nesnenin derin bir anlamı var ve amacı var. Aston Martin’de bütün nesneneler dürüstlük ve duyguyla yaratılıyor.” ifadelerini kullandı. Aston Martin Yönetim Kurulu Başkanı Lawrence Stroll tarafından yapılan açıklamaya göre ise yeni logo, şirket için oyun değiştiren olay.
İşte Aston Martin’in yeni logosu: