Timberland, yeni kampanyası Built For the Bold ile dünyanın her yerindeki maceraseverleri, tutkuyla yaşamaya, cesurca hareket etmeye ve dünyayı ileriye taşınmak için kendi potansiyellerinin farkına varmaya çağırıyor.
Timberland, cesaretin sadece korkusuz, yüksek sesli ve güçlü olanlar için geçerli olduğu tezine meydan okurken aksine, kolları sıvayıp işi bitirdiğinde; alçakgönüllü, yaratıcı ve sessiz direniş anlarında “cesaretin” gerçekten kendini gösterdiğini savunuyor.
Sadece Timberland’in yapabileceği özgünlükte, iş, outdoor ve şehirli yaşam tarzını bir araya getiren bu kampanya, dünyayı ileriye taşımak için cesur davranan, bunun için özür dilemeyen ve hayatlarını kendi kurallarına göre yaşamayı tercih eden, gelişime açık ve değişimden korkmayan isimleri buluşturuyor ve farklılıklarıyla bir araya gelen bir grubun sesi oluyor.
Mary J Blige ve Arlo Parks da dahil olmak üzere pek çok tanınmış isimle ve küresel değişimin öncüleriyle işbirliği yapılan global Built for The Bold kampanyasında yetenek ve cesur yaşama kavramları yeniden tanımlanıyor.