22’nin özellikleri
Adını piyasaya sürüldüğü yıldan alan ve Chanel’in ikonikleşmiş No:22 kokusuna ince bir selam çakan bu tote bag, aslında ilhamını “kardeşi” Chanel 19’dan alıyor. Chanel’in klasikleşmiş muazzam kapitonesiyle, salaşlığın birleşimi oldukça cool ama aynı zamanda sofistike bir görünüm sunuyor. Sessiz lüks akımına oldukça uyum sağlayan iç içe geçmiş “c” harflerinin yerini, ön kısımda parlayan harflerle markanın tam adı devralıyor. Chanel logosu ile süslenmiş metalik bir madalyon, çantanın zincir sapından sarkarak dramatik bir vurgu katıyor. Bu çantayı belki de en ilgi çekici kılan da, Chanel’in ikonik çizgisinden izler taşırken; ultra büyük iç hacmiyle modern bir imaj çizmesi…
Mini Flap, the Boy Bag, ve 19 ile benzerliklere sahip olsa da; bu çantalar kesinlikle 22’den çok daha küçük. Yani anlayacağınız, bir alışveriş torbası boyutunda olan ve klasikleşmiş stilinin aksine yumuşak ve hafif dökümlü bir yapıya sahip 22’yle Chanel, markaya yeni bir soluk getirdi.
22’yi insanlar çok sevdi!
İnsanların işe yarar parçalara elinin gitmesiyle, hem oldukça kullanışlı hem de estetik açıdan hoş olan 22, insanlar tarafından çok sevildi. Çanta 2022’de piyasaya sürüldüğünde Chanel, Lily-Rose Depp, Whitney Peak, Margaret Qualley ve BLACKPINK’ten Jennie’nin yer aldığı bir kampanya düzenledi. Daha genç bir kitleyi hedef aldıkları bu kampanya ile çantanın, ünlü isimlerin Los Angeles, New York, Palm Springs ve Seul’deki hayatlarına nasıl uyum sağladığına dikkat çekildi.
Yazı: Beste Doğan