Instagram, oldukça popüler bir sosyal medya platformu olmasına rağmen IGTV sekmesinde istediği başarıyı elde edemedi. Bunun altında yatan sebeplere odaklanmak yerine platformun bu sekme özelinde yaptığı geliştirmelere odaklanalım. Instagram, IGTV’de içerik üreten kullanıcılar için artık reklam ve satın alınabilir rozetlerin yer aldığı bir sistemi aktive edecek. En fazla 15 saniye uzunluğunda olabilecek reklamlar atlanabilecek. Aynı Youtube mantığını taşıyan bu reklamlar kullanıcılara yeni bir gelir kapısı olma umudu taşıyor. Rozet konusunda ise şöyle bir detay yer alıyor; satın aldığınız rozetin sahibi kullanıcının özel içeriklerine sadece siz ulaşabileceksiniz.
Instagram’ın bu yenilikleri ilk olarak ABD, İngiltere, Brezilya, Almanya, İtalya, Fransa, Meksika ve ülkemize açılacak. Peki ne diyorsunuz? Bu yenilikler sonrası IGTV istenilen popülaritesine kavuşur mu?