All Magazine
No Result
View All Result
  • Magazin
  • Moda
  • Life Style
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Kültür-Sanat
  • Astroloji
  • Röportaj
  • Sinema
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Dizi/TV
All Magazine
  • Magazin
  • Moda
  • Life Style
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Kültür-Sanat
  • Astroloji
  • Röportaj
  • Sinema
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Dizi/TV
All Magazine
No Result
View All Result
Home Life Style

Selam ben de artık markayım!

İletişimin en önemli kollarından biri pazarlama iletişimidir. Pazarlama iletişimi yalnızca kurumsallığı barındırmaz. Kişisel nosyonlara da ev sahipliği yapar. İşte biz bugün işin bireysel tarafına değineceğiz. Hazırsak başlayalım!

Selam ben de artık markayım!
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Herkese selamlar! Ben geldim. Melduş yine yeni yeniden karşınızda. Evet nasılsınız bakalım? Nasılsınız güzel insanlar? Ben sizlerle buluşmayı çok ama çok özledim. Çok yoğun bir haftadan geçince biraz ara vermek durumunda kaldım yazılı söyleşilerimize. Ama bu bizi durdurur mu? Tabi ki hayır! Kaldığımız yerden hızlıca devam! Evet bugün ne konuşuyoruz? Bugün “kişisel markalaşma” hakkında konuşalım istiyorum. Bireysel olarak nasıl marka olabiliriz. İletişimin en önemli kollarından biri pazarlama iletişimidir. Pazarlama iletişimi yalnızca kurumsallığı barındırmaz. Kişisel nosyonlara da ev sahipliği yapar. İşte biz bugün işin bireysel tarafına değineceğiz. Hazırsak başlayalım!

Kişisel markalaşma mı dediniz?

Bu tanımlamayı ilk duyduğumda üniversite sıralarındaydım. Bana çok garip gelmişti. “Nasıl yani kişisel markalaşma derken..?” diye uzun uzun düşünmüşlüğüm çok olmuştur. aslında çok eğlenceli, çok önemli ve çok güzel bir konu. Hatta önemsenip mantıklı adımlarla desteklendiği, doğru kararlar verildiği sürece de kişiyi çok iyi noktalara taşıyabilen, kişisel itibarına yüksek katkılar sağlayan bir konu. Ek olarak eğer kurumsal bir firmada çalışıyorsunuz diyelim. Hiç fark etmez! Kişisel markalaşma dediğimiz oluşum önce size sonra kurumunuza değer katabilen bir şeydir. Kilit nokta “nasıl yönettiğinizdir!”.

Nasıl kişisel marka olurum?

Kişisel marka olmak evet çok güzel bir şey ama sanıldığı kadar kolay değildir. Herkes günün sonunda başarılı olmak ister lakin yukarıda da belirttiğimiz gibi bu bir süreç ve önemli olan bu süreci nasıl yönettiğinizdir, yani kendinizi. Markalaşmak istiyorsanız, kendinize entelektüel noktada yatırım yapmalısınız. Donelerinizi, nosyonlarınızı çoğaltmalı kendinize değer katmalısınız. Her konu hakkında konuşabilen entelektüel sermayeniz olmalı. Prezantabl olmalısınız. İfade gücünüz yüksek olmalı. Bu da başarılı bir okur-yazar olmanız demek. En az bir yabancı dili anadil seviyesine yakın konuşabilmelisiniz. Unutmayın marka olan siz olacaksınız yani sizin isminiz. Bu da sorumluluk demektir. Patenti sizde olan bir markaya değer katmanız kalitenizi artıracak. Kalitenin artması saygı ve itibarınızı kuvvetlendirmeniz anlamına gelir.

Kişisel marka oldum! Peki nasıl sürdürebilirim?

Geldik işin en önemli kısmına. Evet tebrikler siz artık marka oldunuz. İşin en önemli ilk adımını attınız. Şimdi önünüzde çok daha önemli bir adım var. Yarattığınız kişisel markanızı yani sizi sürdürülebilir kılmak. İkinci adım ilk adımdan her zaman çok daha zor çok daha önemlidir. İkinci adımı uzun soluklu kılmayı başardığınız sürece “kişisel markalaşma” evresini tamamlamış olursunuz. Peki bunu nasıl yapabilirsiniz? Bir markayı uzun soluklu kılmak için net çizgileriniz olmalı. Sürekli fikir değiştirmemeli, düşünerek karar almalısınız. Etrafınızda size akıl verenleriniz olacaktır ama siz çoğu zaman nötr kalmayı bilmelisiniz ve günün sonunda ince eleyip sık dokuyan, karar alan siz olmalısınız. Yeniliklere, yeni fikirlere açık olmanız çok güzel olur ancak hangi fikrin, hangi yeniliğin markanızı kucaklayacağı belli olmaz. O nedenle her yenilik her yeni fikir markanız için hayır getirmez. Aynı anda öznel ve objektif davranabilmelisiniz kendinize karşı. Unutmayın artık siz bir markasınız. Evet güzel insanlar ben Melda Özen. Bu hafta sizlerle “kişisel markalaşma” üzerine konuşmak istedim. Sizleri seviyorum. Keyifli okumalar 😊

Melda Özen

Nedir bu yönetişim meselesi?

Sık yapılan iletişim hataları

Popüler

  • Zara markasının en sevilen kadın parfümleri

    Zara markasının en sevilen kadın parfümleri

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • Minox ile saç problemlerinize bilimsel çözüm

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • Çilek bacak görünümden kurtulmanın yolları

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • Yaz günlerinde arkadaşlarla yapılacak eğlenceli aktiviteler

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • Rana Türkyılmaz: Hedefim ‘Rock dünyasının kadın vokali’ olarak görülmek

    1 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
No Result
View All Result

En yeniler

Sibel Uzun’dan cesur bir davet: Duygusal Özgürleşme

Sibel Uzun’dan cesur bir davet: Duygusal Özgürleşme

Guns N’ Roses İstanbul’da: 13 tırlık dev konser hazır!

Guns N’ Roses İstanbul’da: 13 tırlık dev konser hazır!

UEFA Kadınlar Şampiyonlar Ligi Disney+’ta başlıyor

UEFA Kadınlar Şampiyonlar Ligi Disney+’ta başlıyor

Yeni sayfalar açılıyor: Haftanın dikkat çeken kitapları

Yeni sayfalar açılıyor: Haftanın dikkat çeken kitapları

ATHICA Books’tan güçlü bir manhwa: Kötü Kadın Bir Kukla

ATHICA Books’tan güçlü bir manhwa: Kötü Kadın Bir Kukla

Karakarga Yayınları’ndan yeni bir korku serisi: Worldtr33

Karakarga Yayınları’ndan yeni bir korku serisi: Worldtr33

Çocuklar için güvenli alanlar inşa etme zamanı

Çocuklar için güvenli alanlar inşa etme zamanı

Fener Evleri’nde üç yeni sergi sanatseverlerle buluşuyor

Fener Evleri’nde üç yeni sergi sanatseverlerle buluşuyor

all logo

 © 2022 ALL Dergisi Türkiye’nin en çok satan ve okunan moda, alışveriş dergisi.

Kategoriler

  • Moda
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Magazin
  • Sağlık
  • Astroloji
  • Life Style
  • Röportaj
  • Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Dizi/TV
  • Sürdürülebilirlik
  • Seyahat
  • Teknoloji
  • Spor
  • ALL Gurme
  • ALL Men
  • Video
  • Künye

Bizi Takip Edin

Gizlilik Politikası · Kullanım Koşulları · Çerez Politikası

No Result
View All Result
  • Moda
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Magazin
  • Sağlık
  • Astroloji
  • Life Style
  • Röportaj
  • Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Dizi/TV
  • Sürdürülebilirlik
  • Seyahat
  • Teknoloji
  • Spor
  • ALL Gurme
    • Ramazan
  • ALL Men
  • Video
  • Künye

© 2022 ALL Dergisi - Türkiye'nin en çok satan ve okunan moda, alışveriş dergisi