All Magazine
No Result
View All Result
  • Magazin
  • Moda
  • Life Style
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Kültür-Sanat
  • Astroloji
  • Röportaj
  • Sinema
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Dizi/TV
All Magazine
  • Magazin
  • Moda
  • Life Style
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Kültür-Sanat
  • Astroloji
  • Röportaj
  • Sinema
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Dizi/TV
All Magazine
No Result
View All Result
Home Kültür-Sanat

Sinirbilim açısından iş dünyasının dinamikleri: İş’te Beyin

Dr. Kerem Dündar, Destek Yayınları'ndan çıkan yeni kitabı “İş’te Beyin” ile iş dünyasının derinliklerine sinirbilim perspektifiyle ışık tutuyor.

Sinirbilim açısından iş dünyasının dinamikleri: İş’te Beyin
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Dr. Kerem Dündar, yeni kitabı “İş’te Beyin” ile iş dünyasının derinliklerine sinirbilim perspektifiyle ışık tutuyor. “İş’te Beyin”, tıp eğitimi alan Dr. Dündar’ın 20 yıllık beyin araştırmaları alanındaki deneyimleri ve 10 yıllık kurumsal deneyimlerinin bir sentezi olarak karşımıza çıkıyor. Kitap, sinirbilim açısından iş dünyasının dinamiklerini ele alarak, liderlikten insan kaynaklarına, satış ve pazarlamadan ekip çalışmasına kadar pek çok konuyu derinlemesine inceliyor. Dr. Dündar, beyin bilimlerinin iş yaşamındaki uygulamalarını eğlenceli ve anlaşılır bir şekilde sunarak, okuyucularını iş hayatında daha etkin ve başarılı olmaları için teşvik ediyor.

“İş’te Beyin” arka kapak yazısı

“Beyin” deyince herkesin aklına o kıvrımlı organ gelse de İş’te Beyin bir fizyoloji, tıp ya da uzmanı olduğum sinirbilim kitabı değildir. İş’te Beyin temel olarak dış motivasyonun ürünüdür. Akademik hayattan geçiş yaptığım iş dünyasında çok eğlendiğim ve öğrendiğim birçok konuyu bir araya getirip, yine iş dünyasının profesyonellerine ve henüz o dünyada yer almayan ancak aday olanlara sunduğum bir derlemedir.

“Beyin kitabı” olma iddiasında olmayan bu kitabın temel fonksiyonu, iş hayatının üçüncü bir gözle değerlendirilmesi olabilir. Belki benim hayalini kurduğum “beyin dostu” şirketlerin adresini işaret eder. Dünya değişiyor, biz insanlar değişiyoruz ve gelişiyoruz. Bunun etkisinin en çok görüldüğü yer de kuşkusuz beynimiz. “Beyin dostu” şirketler ise bu gelişmenin iş yaşamındaki izdüşümleridir.

Popüler

  • Beden fark etmeksizin…

    Beden fark etmeksizin…

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • Zara markasının en sevilen kadın parfümleri

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • Leya Kırşan

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • Berkay

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • Justin Timberlake İstanbul konseri söylentilere son

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
No Result
View All Result

En yeniler

8 madde ile düğün davetlerinde giyinme rehberi

8 madde ile düğün davetlerinde giyinme rehberi

İrfan Değirmenci’den cesur bir anlatı

İrfan Değirmenci’den cesur bir anlatı

İkinci şans, bile bile lades midir?

İkinci şans, bile bile lades midir?

TV+ ağustos ayında yepyeni içerikleriyle sizlerle

TV+ ağustos ayında yepyeni içerikleriyle sizlerle

Haftanın dikkat çeken kitapları

Haftanın dikkat çeken kitapları

%100 Hayvan dostu Save the Duck ile farkındalığı yüksek moda

%100 Hayvan dostu Save the Duck ile farkındalığı yüksek moda

Ata Demirer Gazinosu Harbiye’de rekor kırdı!

Ata Demirer Gazinosu Harbiye’de rekor kırdı!

Harbiye bu kez gülmekten kaynadı!

Harbiye bu kez gülmekten kaynadı!

all logo

 © 2022 ALL Dergisi Türkiye’nin en çok satan ve okunan moda, alışveriş dergisi.

Kategoriler

  • Moda
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Magazin
  • Sağlık
  • Astroloji
  • Life Style
  • Röportaj
  • Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Dizi/TV
  • Sürdürülebilirlik
  • Seyahat
  • Teknoloji
  • Spor
  • ALL Gurme
  • ALL Men
  • Video
  • Künye

Bizi Takip Edin

Gizlilik Politikası · Kullanım Koşulları · Çerez Politikası

No Result
View All Result
  • Moda
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Magazin
  • Sağlık
  • Astroloji
  • Life Style
  • Röportaj
  • Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Dizi/TV
  • Sürdürülebilirlik
  • Seyahat
  • Teknoloji
  • Spor
  • ALL Gurme
    • Ramazan
  • ALL Men
  • Video
  • Künye

© 2022 ALL Dergisi - Türkiye'nin en çok satan ve okunan moda, alışveriş dergisi