Botanik bitkilerin çoğu UV ışığına maruz kalarak, doğrudan güneş ışığında gelişebildikleri için yüksek antioksidan yararlara sahiptir. Bu nedenle, serbest radikaller ile yağlı, kuru, hassas ciltlerde görülen hiperpigmentasyon ve kırışıklıklara karşı en güçlü bir faydayı oluşturur.
Burada önemli olan birinci sınıf botanik içerikler kullanıldığından, hiçbir potansiyel olarak zehirli madde, koruyucu veya petrol içeriği olmadığından emin olmaktır. Kökleri Türkiye’de eczacı ve aromaterapi uzmanı Gülşah Onel ve tasarımcı Hande Özuysal tarafından atılan, şimdi İtalya başta olmak üzere Berlin, Fransa ve Hong Kong’ta satılmaya başlayan Lonjevite, klinik olarak etkili serumları, temizleyicisi, siyah obsidiyen Gua Sha Taşı ve lip balm gibi tüm sinerjik ürünleriyle yetkili eczaneler ve son olarak Beymen.com‘da tüketiciye ulaşıyor.

Her adımda sıfır karbon ayak izi
Temiz güzellikte adı artık üst sıralara çıkan Lonjevite, gezegenimiz için büyük resme odaklanıyor. Marka, bir adım ileride, tamamen temiz üretim süreçlerini tercih ederek, etkileri aktif olarak deniyor ve azaltıyor. Ambalaj için geri dönüştürülmüş ve geri dönüştürülebilir malzemeleri seçiyor ve her materyalinde sürdürülebilir malzemeler kullanıyor.
Yüzde 100 doğal ve çevre dostu
Gülşah Onel ve Hande Özuysal benimsedikleri yaklaşımı; “Her zaman saf, taze ve toksinsiz bileşenlerle; sade bir cilt bakım ritüeli önceliğimiz. Yüzde 100 doğal ve çevre dostu olan formüllerimizde sürdürülebilirlik kavramını, çevre dostu ambalaj tercihimiz ile de destekliyoruz. Biyofotonik cam ile ürünlerin kalitesini daha uzun süre koruyarak hem daha az atık olmasını hedefliyor hem de diğer cam ambalajlardan daha iyi bir seçenek sunuyoruz. Cilt sağlığını lüks ve yüksek performanslı botanik yağlarla en faydalı şekilde etkilerken, toprakta, suda ve havada zararlı bir ayak izi bırakmamaya odaklanıyoruz” diyerek açıklıyor.
Geçtiğimiz günlerde Beymen.com’da da tüketiciye ulaşmaya başlayan Lonjevite, çok yakında ürün gamını saç ve vücut ürünleriyle geliştirmeyi planlıyor.