1969 yılında San Francisco’da doğan ve o günden bu yana başarılı tırmanışını hız kesmeden sürdüren ikonik giyim ve aksesuar markası Gap, 2020-21 Sonbahar-Kış sezonuna “Gap Together” adıyla giriyor.
Kurulduğu ilk andan bu yana “Daha İyi Bir Gezegen” anlayışını tekrarlayan Gap, sürdürülebilirlik konusunda ise alkışlanacak atılımlar ve yenilikler ile karşımızdaydı. Şimdi ise yeni sezon kampanyasında dostluk ve birliktelik mesajını Müge Boz, Caner Erdeniz ve minik Vina’yla, Sibil Çetinkaya ve Dila Tarkan’la, Özgür Foster, minik dostları Bobo ve Kido’yla, Atlas Sarrafoğlu ve Selin Gören’le gerçekleştiriği reklam kampanya çekiminde başarılı bir şekilde iletiyor.
Gap 2020-21 Sonbahar-Kış sezon parçalarında her yaş grubuna, farklı vücut tiplerine seçenekler bulunuyor. Ayrıca Su Kalitesi Programı çerçevesinde Washwell adındaki yenilikçi ürün teknolojisiyle geleneksel yıkama uygulamalarına nazaran % 20 oranında daha az su tüketimi sağlayan Gap ilk etaptan günümüze 5 milyar litre de su tasarrufu yapmış bulunmakta.