All Magazine
No Result
View All Result
  • Magazin
  • Moda
  • Life Style
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Kültür-Sanat
  • Astroloji
  • Röportaj
  • Sinema
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Dizi/TV
All Magazine
  • Magazin
  • Moda
  • Life Style
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Kültür-Sanat
  • Astroloji
  • Röportaj
  • Sinema
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Dizi/TV
All Magazine
No Result
View All Result
Home En Yeniler

Sephora ilk kez global bir marka konumlaması sahipleniyor

Dünyanın lider prestij güzellik perakende markası Sephora, 5 Mart itibarı ile dünyadaki 35 pazarında ilk kez tek bir marka konumlaması ve buna bağlı bir mesaj sahipleniyor: "We belong to something beautiful".

Sephora ilk kez global bir marka konumlaması sahipleniyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Kapsayıcı vizyonuyla güzelliğin her halini kutlayan, güzellik topluluğuna ilham veren ve onlara yargılamadan kendilerini özgürce keşfedip, ifade edebildikleri, özgüvenlerini güçlendiren alanlar sunmayı amaçlayan Sephora, rolünün altını bir kez daha çiziyor.

Sephora Global Başkanı ve CEO’su Guillaume Motte: “Sephora dünya lideri olarak, prestij güzellik sektörüne yön veren ve güzelliğin kurallarını her zaman baştan yazan bir marka oldu. Bu marka mesajı, Sephora’nın Kuzey Amerika’daki konumlamasının en önemli unsuruydu ve bölgedeki prestij güzelliği yeniden tanımlamaya yardımcı oldu. Bu mesajı global olarak benimseyerek, benzersiz güzellik vizyonumuzu ama aynı zamanda, sınırsız ve engelleri olmayan kucaklayıcı bir topluluğa ait oluşumuzu vurguluyoruz. Sadakat programımızın dünya çapında 180 milyon üyesi, yüzlerce marka ortağımız ve 50.000 çalışanımıza, özetle topluluğumuzu oluşturan milyonlarca güzellik tutkununa ilham vermek istiyoruz.” diyor.

“İlk olarak 2019’da Kuzey Amerika’da lanse edilen “We Belong To Something Beautiful”, bir marka mesajından çok daha fazlası haline geldi. Mağaza deneyimimizi dönüştürmekten ürün yelpazemizi genişletmeye birçok aksiyonun ilham kaynağı oldu. Her kültürün kendine özgü nüansları olsa da, kapsayıcılığın evrensel bir kavram olduğuna inanıyoruz. Şimdi bu hedefimizi tüm dünyada gerçekleştirmek için kendimize meydan okuyoruz.”diye ekliyor Sephora Global CMO’su Deborah Yeh.

Sephora’nın desteklediği ve savunduğu değerleri yansıtan bu konumlama şimdi Avrupa, Orta Doğu ve Asya’da, BETC ajansıyla yaratılan ve yaratıcı fikirdeki aynanın rolünü bir dost, bir müttefik olarak yeniden tanımlayan etkileyici kampanya ile hayata geçiyor. Genellikle bir yargı nesnesi olarak görülen ayna, bu kampanya ile tüm güzellikleri kutlayan, pozitif bir güzellik tanığına dönüşüyor.

Sephora bu kampanyayı, kadınlardan oluşan bir kampanya ekibi ile hayata geçirdi: Yönetmen Stefanie Soho imzalı, tüm aynaların birer dost haline gelebileceğini gösteren filmden kesitler ve aynı zamanda hayatın daha çeşitli ve bazen de daha özel anlarını yakalayan fotoğrafçı Liz Collins imzalı kampanya filmi, güzelliğin bir araya getirdiği karakterlerin yaşamlarından kesitler sunuyor.

Sephora EME Başkanı Sylvie Moreau; “Bu kampanya ile Sephora için temel bir prensibi vurgulamak istedik: Güzellik, çeşitlilik ve özgüven ile çoğalır. Kişinin kendine ve aynı zamanda etrafındakilerle kurduğu bağlara olan güven önemlidir. Biz bir lider olarak bu mesajı mümkün olduğunca geniş bir kitleye taşıma sorumluğuna ve ayrıcalığına sahibiz.”diyor.

BETC Etoile Rouge’un yaratıcılıktan sorumlu Başkanı Florence Bellisson; “Ayna kullanımı bizim için iki anlama geliyor: Biz aynanın dikte edilen güzellik kalıplarından ve önyargılardan uzak, olumlu rolünü göstermek istedik. Ayna aynı zamanda Sephora mağazalarının bir metaforu: herkesi kucaklayan ve kapsayıcı bir yer.”

Kampanya, Avrupa’daki 400 Sephora mağazasında lanse edilecek. Kampanyada mental sağlık, kapsayıcılık ve özgüven gibi güçlü kavramları destekleyen Rare Beauty markasının kurucusu Selena Gomez de yer alıyor.

Popüler

  • Zara markasının en sevilen kadın parfümleri

    Zara markasının en sevilen kadın parfümleri

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • Yaz günlerinde arkadaşlarla yapılacak eğlenceli aktiviteler

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • İrem Derici’den ‘iç çamaşırı’ ifşası!

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • Minox ile saç problemlerinize bilimsel çözüm

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • 90’lardan 30 romantik komedi filmi

    1 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
No Result
View All Result

En yeniler

Haftanın kitapları: Raflarda yeni neler var?

Haftanın kitapları: Raflarda yeni neler var?

TV+ etkileyici içerikleriyle yaza hazır!

TV+ etkileyici içerikleriyle yaza hazır!

Hamileler dikkat: Yaz ayları kâbusunuz olmasın!

Hamileler dikkat: Yaz ayları kâbusunuz olmasın!

90’lardan 30 romantik komedi filmi

90’lardan 30 romantik komedi filmi

Sürdürülebilir modada yeni akım: Kıyafet kiralama

Sürdürülebilir modada yeni akım: Kıyafet kiralama

Pratik dondurma tarifleri ile soğuk bir mola

Pratik dondurma tarifleri ile soğuk bir mola

Fark edilmenin gücü

Fark edilmenin gücü

Aqua glam!

Aqua glam!

all logo

 © 2022 ALL Dergisi Türkiye’nin en çok satan ve okunan moda, alışveriş dergisi.

Kategoriler

  • Moda
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Magazin
  • Sağlık
  • Astroloji
  • Life Style
  • Röportaj
  • Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Dizi/TV
  • Sürdürülebilirlik
  • Seyahat
  • Teknoloji
  • Spor
  • ALL Gurme
  • ALL Men
  • Video
  • Künye

Bizi Takip Edin

Gizlilik Politikası · Kullanım Koşulları · Çerez Politikası

No Result
View All Result
  • Moda
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Magazin
  • Sağlık
  • Astroloji
  • Life Style
  • Röportaj
  • Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Dizi/TV
  • Sürdürülebilirlik
  • Seyahat
  • Teknoloji
  • Spor
  • ALL Gurme
    • Ramazan
  • ALL Men
  • Video
  • Künye

© 2022 ALL Dergisi - Türkiye'nin en çok satan ve okunan moda, alışveriş dergisi