Stil tamamlayıcısı olarak da varlığını iyice benimsediğimiz telefon kılıfları şekil şekil, renk renk. Ülkemizde ise gerçekleştirdiği işbirlikleri ve hayata geçirdikleri dinamik koleksiyonlarıyla her yaştan insana hitap eden Deercase, geçtiğimiz aylarda gerçekleşen ALL Escape etkinliklerimizden birinde misafirimizdi. Deercase Pazarlama ve İletişim Müdürü Özlem Topaloğlu ile marka hikayesini ve Deercase’in sektördeki varlığını konuştuğumuz söyleşimiz için okumaya devam edin!
Deercase Pazarlama ve İletişim Müdürü Özlem Topaloğlu
Deercase nasıl kuruldu?
Deercase 2016 yılında, Cengiz Akın ve Erdal Kurt tarafından kuruldu. İki eski arkadaş olan kurucu ortaklarımız böylece sektördeki bilgi ve birikimlerini birleştirebilecekleri bir projeye imza atmış oldular. Sektördeki hızın ve dolayısıyla stok maliyetlerinin artması ile israfın önüne geçebilmek ve değişen trendlere ayak uydurabilmek amacıyla böyle bir markayı yaratma kararı aldılar.
Neden telefon kılıfı?
Hepimizin bildiği gibi, teknolojinin de gelişmesiyle birlikte her işimizi akıllı cihazlar sayesinde çok hızlı bir şekilde gerçekleştirebiliyoruz. Hal böyle olunca 7/24 elimizde olan bu cihazları da dış etkenlerden korumamız gerekiyor. Telefon kılıflarını daha önce sadece telefonlarımızı darbeye ve düşmeye karşı korumak için kullanırken, şu an bir moda aksesuarı olarak kullanıyoruz.
Aslında teknolojik aksesuarların serüvenini Deercase’den önce ve sonra olarak ele alabiliriz. Deercase de bu noktada geçmişte sadece koruma amaçlı kullanılan bu ürünlere yeni bir soluk getirerek, telefon aksesuar modasına öncülük etti. Deercase bu anlamda sektöre yeni bir soluk getirdi diyebilirim. Günümüzde artık kıyafetlerimizi seçtikten sonra telefonumuzun da kılıfını değiştirme ihtiyacı duyuyoruz. Önceden sadece bir telefon kılıfı kullanırken şu an kullanıcılar birden fazla telefon kılıfı alıyor ve kıyafetleri ile kombinliyor.
Sektörde oldukça hızlı bir şekilde tanınıp sevildiniz. Bunun sebebi nedir?
Deercase olarak binlerce ürünümüzle her zevke uygun ürünler tasarlıyoruz. Sizlerin de bildiği gibi artık herkes kişiselleştirilebilen ve özgün tasarımlı ürünler tercih ediyor. Farklı olmak ve fark yaratmak istiyor. Fakat bütün bunları bir arada isterken, gördüğümüz diğer ürünlerin ya rengini, ya desenini ya da duruşunu beğenemeyebiliyoruz. Alternatif de olmayınca neyse deyip aslında içimize sinmeyen ürünleri alabiliyoruz. Deercase’i bu anlamda rakiplerinden ayıran ve sevdiren nokta ise tüm tasarımların kişiselleştirilebilmesi. Rengini beğenmediğiniz bir ürünün birden fazla rengi arasında seçim yapabilirsiniz. Kılıf özelliklerini değiştirebilirsiniz, beğendiğiniz bir deseni farklı bir kılıf üzerinde görebilirsiniz… Her şeyin anlık olarak değiştiği yeni dünyada kullanıcılara esneklik sağlamak bizi hep bir adım önde tutuyor.
Biz odağımıza insanı koyarak stratejilerimizi ve planlarımızı yapan genç ve dinamik bir şirketiz. Bu da sektörde daha hızlı yol almamızı sağlıyor. Bununla birlikte müşteri memnuniyetini sağlamak odak noktamız. Müşterilerimizin bize en kolay şekilde ulaşabilmesi için sürekli kendimizi geliştiriyoruz. Markamız hızla büyürken biz amatör ruh heyecanımızla profesyonel işlerin altına imzamızı atıyoruz.
Agresif olmayan ancak çok zekice planlanmış bir pazarlama stratejiniz var. Nelere dikkat ediyorsunuz?
Deercase olarak genç ve dinamik yapımız dijital dünyada bize avantaj sağlıyor. Yenilikleri ve trendleri yakından takip ederek analizlerimizi bu doğrultuda yapmak elimizi daha da kuvvetlendiriyor. Bununla birlikte akıllı telefonlar ile temasta olan hedef kitlemizin zevklerini biliyor ve ona göre koleksiyonlar yaratıyoruz. Mikro ve makro influencer tercihlerimizi de markamızın vizyon ve stratejisiyle doğru orantılı olarak seçiyoruz. Yani burada hiçbir şey rastgele ilerlemiyor. Üzerinde çok detaylı çalışıyor, tasarlıyor ve hayata geçiriyoruz.
En son Şeyma Subaşı ile bir işbirliği gerçekleştirdiniz. Birliktelik devam ediyor mu? Nasıl tepkiler aldınız?
Şeyma Subaşı ile gerçekleştirdiğimiz iş birliğimiz aslında büyük ses getirdi. Şu anda iş birliğimiz hala devam ediyor. Bu işbirliği sonrasında çok olumlu tepkiler aldık. Tasarımlar oldukça beğenildi. Elbette aldığımız olumsuz tepkiler de oldu. Fakat biz bunları kendimizi geliştirmek ve daha iyisini yapabilmek adına göz ardı etmedik. Olumlu ya da olumsuz her eleştiriyi ve tepki bu yolda gelişebilmek ve daha iyisini yapabilmek adına bizler için çok önemli.
Deercase’e ulaşmak istesek…
Bize birçok yerden ulaşabilmeniz mümkün. Fiziki olarak City’s AVM’den, online olarak ise deercase.com web sitemizden ve @deercase_official Instagram hesabımızdan bize ulaşabilirsiniz.
Siz nasıl dahil oldunuz ekibe?
Uzun süredir Kurumsal İletişim ve Pazarlama alanında çok büyük markalarla çalışıyorum. Deercase’de de böyle bir açık görünce ekibe dahil olmak istedim. Çünkü Deercase oldukça yeni nesil bir iş yapıyor ve kreatif çalışmalara imza atıyor. Ayrıca kurucuları gerçekten vizyoner insanlar. Sektördeki tüm gelişmeleri en önden takip etmek isteyen birisinin gerçekten çalışmayı isteyeceği bir yer.
Marka için heyecanlı haberler gelecek mi? Yeni projelerinizden bahseder misiniz?
Elbette ki gelecek. Öncelikle yeni projelerimiz arasında piyasada ses getiren önemli markalarla işbirliği gerçekleştirmek var. Bunun yanı sıra kendi özgün tarzları ile çok başarılı tasarımlar oluşturan tasarımcı işbirliklerimiz de söz konusu. Bu işbirlikleri ile birlikte de çok daha çeşitli hedef kitlelere hitap edebilmeyi öngörüyoruz. Ayrıca yepyeni makro ve mikro influencer işbirliklerimizi de yakın zamanda duyuruyor olacağız. Bizi takipte kalın ☺️ .