All Magazine
No Result
View All Result
  • Magazin
  • Moda
  • Life Style
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Kültür-Sanat
  • Astroloji
  • Röportaj
  • Sinema
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Dizi/TV
All Magazine
  • Magazin
  • Moda
  • Life Style
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Kültür-Sanat
  • Astroloji
  • Röportaj
  • Sinema
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Dizi/TV
All Magazine
No Result
View All Result
Home En Yeniler

Jaguar’da korkusuz, coşkulu ve etkileyici bir dönem başlıyor

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği Jaguar; otomotiv, modern lüks ve sanat dünyasında yeniden kalıpları kırarak çığır açacak yeni bir dönemi bugün başlatıyor.

Jaguar’da korkusuz, coşkulu ve etkileyici bir dönem başlıyor
Facebook'ta PaylaşTwitter'da Paylaş

Kökleri özgünlüğe dayanan ve kurucusu Sir William Lyons’un ifadesiyle, “Benzeri olmayan” Jaguar, tamamen yeniden tasarlanmış marka kimliğiyle bugünden itibaren yeni bir dönem başlatıyor. Benzersiz ve özgün olma anlayışını yeniden temellendiren yeni Jaguar dünyasının tüm yönlerini yaratıcı bir felsefe olarak “Coşkulu Modernizm” tanımlıyor. Yeni Jaguar’ın modern ve enerji dolu ruhunu temsil eden değişimler logo ve marka kimliğinden renklerine kadar, cesur ve sanatsal atılımları içeriyor.

Jaguar’ın Kreatif Direktörü, Baş Tasarımcısı Profesör Gerry McGovern, yeni Jaguar’ı şu sözlerle tanımlıyor: “Yeni Jaguar, Coşkulu Modernizm bakış açısıyla yeniden tanımlanmış bir marka. Her temas noktasında yaratıcı, cesur ve sanatsal. Benzersiz ve korkusuz. Bu, Jaguar’ın özünü yeniden yakalayan, onu, çağdaş kitlesiyle bir zamanlar çok sevilen değerlere geri döndüren yepyeni bir imaj. Jaguar’ı gelecek için yeniden ortaya çıkarıyoruz ve Jaguar topluluğunun hayatlarını zenginleştiren marka statüsünü geri kazandırıyoruz.”

Yeniden tasarlanan Jaguar markası, yeni, sofistike bir görsel dil aracılığıyla benzersiz karakterini ortaya koyan bir marka kimliğiyle dönüşüyor. Değişimin sembollerinin her birine yüklenen anlamlarla, marka değerlerini yansıtıyor ve gelecekte ne olacağına dair ipuçları sunuyor:

Jaguar’ın yeni sembolü; geometrik form, simetri ve sadelik gibi öğelerle güçlü bir modernizm vurgusunda bulunuyor. Canlı renkler, Jaguar’ın yeni marka kimliğinin temelini oluşturuyor ve markanın değerleri ile sanata olan bağlılığını yansıtıyor. Ton yapı taşları, ressamın paletinden ilham alarak birincil renkler olan sarı, kırmızı ve mavi ile şekillenirken, Jaguar’ın yeni kimliğinde doku ve hareketle hayat buluyor. Bu renkler, sanatın gücüyle Jaguar’ın estetik vizyonunu ortaya koyuyor.

Yeniden tasarlanan Jaguar “Leaper” logosu her zaman ileriye sıçrayarak, mükemmelliğin bir temsili ve markanın ayırt edici özelliği olarak görülüyor. Jaguar Genel Müdürü Rawdon Glover, “Böylesine küresel çapta tanınmış bir markayı geri getirmek için korkusuz olmamız gerekiyordu” derken şu ifadeleri kullanıyor: “Jaguar, geleneklere meydan okurken her zaman en iyi halindeydi. Bu felsefe, bugün yeni marka kimliğimizde görülüyor ve önümüzdeki aylarda daha da ortaya çıkacak. Bu, tam bir sıfırlama. Jaguar, özgünlüğünü geri kazanmak ve yeni bir nesle ilham vermek için dönüşüyor. Sonunda dünya Jaguar’ı göreceği için heyecanlıyım.”

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği Jaguar’ın bugün duyurulan dönüşümünün bir sonraki aşaması, 2 Aralık 2024’te (Türkiye saatiyle 3 Aralık) Amerika Birleşik Devletleri’nde Miami Art Week kapsamında, Tasarım Vizyon Konsepti’nin tanıtımıyla devam edecek. Jaguar, Miami’de Coşkulu Modernizm yaratıcı felsefesinin fiziksel yansımasını bir Tasarım Vizyonu Konsepti içinde yeni marka kimliği ile  ilk kez fiziksel bir gösterimle sunacak. “Copy Nothing” iletişim stratejisinin ne anlama geldiğinin bu sofistike, belirgin ve beklenmedik ifadesi, Jaguar’dan gelecek korkusuz yaklaşımın bir ön izlemesi olacak. Jaguar’ın Miami’deki varlığı, tüm biçimleriyle sanatsal ifadenin savunuculuğunu ortaya koyacak. Jaguar, Miami Art Week’te, iki farklı lokasyonda titizlikle düzenlenmiş bir dizi galeri alanı aracılığıyla platformunu, felsefesini paylaşan yeni ve çığır açan sanatçılarla paylaşacak.

Popüler

  • Zara markasının en sevilen kadın parfümleri

    Zara markasının en sevilen kadın parfümleri

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • Beden fark etmeksizin…

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • Minox ile saç problemlerinize bilimsel çözüm

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • 90’lardan 30 romantik komedi filmi

    1 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
  • Berkay

    0 Paylaşım
    Share 0 Tweet 0
No Result
View All Result

En yeniler

Aydınlıkevler bu yaz Türkiye’yi dolaşıyor

Aydınlıkevler bu yaz Türkiye’yi dolaşıyor

Mother Mother’dan İstanbul’daki hayranlarına özel mesaj

Mother Mother’dan İstanbul’daki hayranlarına özel mesaj

Kitapseverler buraya: İşte haftanın en yeni kitapları

Kitapseverler buraya: İşte haftanın en yeni kitapları

2025 Emmy adaylıkları açıklandı

2025 Emmy adaylıkları açıklandı

Justin Timberlake İstanbul konseri söylentilere son

Justin Timberlake İstanbul konseri söylentilere son

Raflarda bu hafta: Dikkat çeken kitaplar

Raflarda bu hafta: Dikkat çeken kitaplar

TV+ ile açık havada sinema keyfi bu yaz da devam ediyor

TV+ ile açık havada sinema keyfi bu yaz da devam ediyor

Şıklığın yeni tanımı: Konforla gelen iyi hissetme hali

Şıklığın yeni tanımı: Konforla gelen iyi hissetme hali

all logo

 © 2022 ALL Dergisi Türkiye’nin en çok satan ve okunan moda, alışveriş dergisi.

Kategoriler

  • Moda
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Magazin
  • Sağlık
  • Astroloji
  • Life Style
  • Röportaj
  • Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Dizi/TV
  • Sürdürülebilirlik
  • Seyahat
  • Teknoloji
  • Spor
  • ALL Gurme
  • ALL Men
  • Video
  • Künye

Bizi Takip Edin

Gizlilik Politikası · Kullanım Koşulları · Çerez Politikası

No Result
View All Result
  • Moda
  • Güzellik
  • Alışveriş
  • Magazin
  • Sağlık
  • Astroloji
  • Life Style
  • Röportaj
  • Kültür-Sanat
  • Sinema
  • Dizi/TV
  • Sürdürülebilirlik
  • Seyahat
  • Teknoloji
  • Spor
  • ALL Gurme
    • Ramazan
  • ALL Men
  • Video
  • Künye

© 2022 ALL Dergisi - Türkiye'nin en çok satan ve okunan moda, alışveriş dergisi