H&M’den Yeşil Adım

Banana Republic ve Urban Outfitters’dan sonra H&M de “ürün kiralama” işine el atıyor.

H&M’den Yeşil Adım
Yayın Tarihi: 2.12.2019 15:21:00

Bildiğiniz gibi son yıllarda çevre kirliliği konusunda en büyük eleştiriler moda endüstrisine gidiyor. Zira bir Birleşmiş Milletler raporuna göre, moda endüstrisinin küresel sera gazı emisyonlarının yüzde 10'undan sorumlu olduğunu söylüyor. Bu sebeple dünyaca ünlü markalar, daha sürdürülebilir koleksiyonlar çıkarabilmek ve gezegen dostu üretimlere geçebilmek için bazı alışkanıklarını değiştirme yoluna gidiyor. İsveçli uluslararası perakende giyim şirketi Hennes & Mauritz AB (H&M) de taşın altına elini koymaya karar verdi. Yapılan açıklamaya göre marka, müşterilerine satın almak yerine “ürün kiralama” seçeneği sunmak için kolları sıvamış. Bu yılın başlarında benzer hizmetler sunan Banana Republic ve Urban Outfitters tarafından da benimsenen bu duruşa destek veren H&M, yeni konseptini denemek için Stockholm’deki amiral mağazasını seçti. Müşteriler, haftalık 28 sterlin karşılığında seçili ürünleri kiralayabiliyor. 3 ay sürecek deneme süresinin ardından marka, devam edip etmeyeceğine karar verecek. H&M İş Geliştirme Başkanı Daniel Claesson, “Kiralama konusunda büyük bir inancımız var, ancak daha fazla test etmek ve gerekli değişiklikleri yapmak istiyoruz” diyor.







EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ







Size daha iyi hizmet verebilmemiz için sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Giriş yaptığınız andan itibaren çerez kullanımını kabul etmiş sayılacaksınız.  Detaylı bilgi için tıklayın...
 X