adidas’ın Yohji Yamamato ile ortaklığından hayata geçen alt markası Y-3, 2020 İlkbahar-Yaz sezonuyla karşınızda.
Uzun süreli beraberlikleri her sezon yenilenen adidas ve Japon tasarımcı Yohji Yamamato, ikonik tasarımlara imza attığı kadar Z jenerasyonunun da ruhuna dokunmayı başarıyor. adidas bünyesindeki en çok satan parçalara ev sahipliği yapan ve başlı başına bir alt marka haline gelen birliktelik Y-3 adıyla uzun süredir piyasada.
2020 İlkbahar-Yaz sezonunda da devam eden ikilinin birlikteli, yeni sezonda Craft koleksiyonu adı altında Yohji Yamamato’nun terzicilik yeteneklerini gözler önüne seriyor. Sunulan şık silüetler, lüks algısını oldukça başarılı bir şekilde verirken, son sezonların favori layering trendi de yine karşımıza çıkıyor. İkonik Japon motosiklet alt kültürü Bosozoku’dan ilham alınmış işlemeli grafikler, markanın kökenlerine sadık kalarak şekilleniyor. Y-3 Kaiwa ve Y-3 Rhisu Run'un öncülüğüyle her bir ayakkabı, markadan beklenen yenilikçi estetik görünümü sunuyor.
Ayrıca 2020 İlkbahar-Yaz koleksiyonu içerisinde Travel serisi de konfor ve işlevsellik ile öne çıkıyor. Hafif malzemelerden, kırışmayan kumaştan yapılmış ve gizli ceplere sahip, Travel temasının bir parçası olarak satışa sunulan kıyafetler hem iş seyahatleri hem de günlük toplantı yoğunluğu için odlukça uygun. Y-3’ün ikonik sneaker modellerine bir yenisi daha eklenerek Y-3 Rehitosilüeti, katlanabilir, hafif ve suya dayanıklı yapısıyla adından söz ettiriyor.
Y-3 gibi eşsiz koleksiyonların tamamı adidas.com.tr adresinde satışta...