Karbonhidratlar Düşmanımız Değil

Yapılabilecek küçük değişikliklerle karbonhidratı diyetinize dahil etmeniz mümkün. O zaman bu değişikliklere hemen göz atalım.


1
1. Tabaklarda gökkuşağı etkisi
1. Tabaklarda gökkuşağı etkisi

Seçeceğiniz pirinç, erişte ya da kepekli tahılları havuç, lahana gibi sebzelerle renklendirip, farklı besinlerden vitamin almanız mümkün. İsteğe bağlı olarak bazı kuruyemişlerle de lezzet katabilirsiniz.


2
2. Ekmek yasak değil
2. Ekmek yasak değil

Kahvaltılarda ekmeğe veda etmenize hiç gerek yok. Sadece rafine buğday unundan yapılmış ve vitamin açısından oldukça zayıf beyaz ekmeği hayatınızdan çıkarmanız yeterli. Onun yerine lif açısından zengin kepekli ekmekelere yer verebilirsiniz.

 


3
3. Tatlı patates zamanı
3. Tatlı patates zamanı

Özellikle yağsız olarak fırına verildiğinde hem zararsız hem de lezzetli olabilen patatesi, A ve C vitaminlerini daha çok içeren tatlı patatesle değiştirebilirsiniz.

 


4
4. Küçük bir değişiklik
4. Küçük bir değişiklik

Beyaz pirinç ve kahverengi pirinç aslında benzer kalori, karbonhidrat ve protein içerir. Ancak kahverengi pirinç, daha fazla lif, demir, vitamin ve mineral içerir.

 






ŞUAN BUNLAR TIKLANIYOR




Size daha iyi hizmet verebilmemiz için sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Giriş yaptığınız andan itibaren çerez kullanımını kabul etmiş sayılacaksınız.  Detaylı bilgi için tıklayın...
 X