FF Logolu Dondurma Mı?

Moda Haftası Maratonu Milano’ya taşındı. Ve ilginç haberler gelmeye başladı.

FF Logolu Dondurma Mı?
Yayın Tarihi: 18.09.2019 12:10:00

Dün itibariyle başlayan ve de 22 Eylül’e kadar sürecek olan Milano Moda Haftası, İtalyan marka ve tasarımcılarının gövde gösterisine sahne olacak. Sektörün önde gelen isimlerinin 2020 İlkbahar-Yaz koleksiyonlarını sunarken aynı zamanda da pazarlama çalışmalarına da imza atmaktalar. 

Son yıllarda değiştirdiği tasarım çizgisiyle sokak giyimine yönelen yüksek modanın önemli ismi Fendi, geçtiğimiz yıllarda hayata geçirdiği ilginç projelerine bir yenisini ekledi. Yarın gerçekleştireceği defile öncesi Milano’da Steccolecco ile ortaklaşa bir pop-up mağazası açtı. Steccolecco, İtalya’nın en ünlü dondurma markalarından birisi olarak tanınıyor. İkili açtığı bu pop-up mağazada Fendi’nin ikonik FF logosunun yer aldığı çeşitli dondurmalar satışa çıkardı. 14 Ekim’e kadar açık kalacak pop-up mağaza markanın karakteristik sarı renginde ve de 1987 yılında yaratılan siyah-kahve tütün şerit olarak tanımlanan Pequin desenine sahip. Bu ikilinin ilk bir araya gelişi değil. Geçtiğimiz yıl Londra, Oxford sokaktaki Selfridge mağazasında Fila ve Fendi işbirliği için kurulan pop-up mağazasında da Steccolecco ürünleri yer almıştı.



FOTO GALERİ






EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ







Size daha iyi hizmet verebilmemiz için sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Giriş yaptığınız andan itibaren çerez kullanımını kabul etmiş sayılacaksınız.  Detaylı bilgi için tıklayın...
 X