Burberry’nin Sonbahar Duruşu

Burberry, 2019 Sonbahar-Kış reklam kampanyasıyla kendini ifade etmenin ve kimliğin önemine dikkat çekiyor.

Burberry’nin Sonbahar Duruşu
Yayın Tarihi: 21.08.2019 16:34:00
Moda dünyasında 163 yıllık mirasıyla bulunan İngiliz modaevi Burberry, 2019 Sonbahar-Kış koleksiyonunun reklam kampanyasını tanıttı. İtalyan tasarımcı Riccardo Tisci’nin 2018 yılında Christopher Bailey’den devraldığı kreatif direktörlüğündeki ikinci reklam kampanyası olan tasarımcı, markanın kodlarından ilerlemeye devam ediyor. Burberry kimliği ve yaşam tarzının öneminin farkında olan tasarımcı, İngiliz kültürünün özgür ve asi olan yapıtaşına da göndermede bulunuyor. Burberry bu kampanyasında moda fotoğrafçıları Danko Steiner ve Nick Knight ile çalıştı ve kamera karşısına 17 kişiden oluşan çeşitli model ekibi geçti. Irina Shayk, Fran Summers, Freja Beha Erichsen, Anna Ross gibi modellerin yanı sıra geçtiğimiz aylarda Monogram koleksiyonunun yüzü olan Gigi Hadid yer aldı.
 
 
 


FOTO GALERİ






EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ







Size daha iyi hizmet verebilmemiz için sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Giriş yaptığınız andan itibaren çerez kullanımını kabul etmiş sayılacaksınız.  Detaylı bilgi için tıklayın...
 X