Boyner'in Güzellik Dünyası

Boyner'in Kozmetik ve Aksesuar Kategori Direktörü Dilek Çağlayan Değirmenci ile güzellik dünyasına dair özel bir röportaj gerçekleştirdik.

Boyner'in Güzellik Dünyası
Yayın Tarihi: 18.10.2018 14:06:00

Kozmetik ve Aksesuar Direktörü olarak Boyner'le çalışma hikayenizden biraz bahsedebilir misiniz?

İstanbul Teknik Üniversitesi Tekstil Mühendisliği bölümü mezunuyum. Çalışma hayatıma dünya çapında tekstil markalarına üretim yapan Li & Fung’da başladım. Ardından Alman Metro Grubu’na bağlı Real Hipermarketler’in çeşitli kategorilerinde Satın Alma Yöneticisi olarak çalıştım. 2011 yılında Fransız LVMH Grubu’na bağlı Sephora’ya Kategori Müdürü olarak geçtim ve sonrasında Kıdemli Kategori Müdürü olarak pazarlık ve sözleşme süreçlerinin de sorumluluğunu üstlendim. Aralık 2016’dan bu yana Boyner Büyük Mağazacılık’ta Kozmetik ve Aksesuar Kategori Direktörü olarak görev alıyorum. Boyner zaten kendini lüks kozmetikte ispatlamış, güçlü bir marka. Kozmetik perakendesi alanındaki bilgi ve birikimimi böyle bir marka ile geliştiriyor olmaktan büyük mutluluk duyuyorum.

Söz konusu kozmetik olduğunda Boyner, nasıl bir fark ortaya koyuyor?

Boyner olarak diğer kozmetik perakendecilerinden en büyük farkımız yaygın mağaza ağımız ve servis odaklı yaklaşımımız. Boyner kozmetik olarak 38 ilde 81 noktada ayrıca boyner.com.tr ile Türkiye’nin her bölgesinden müşterilerimize hizmet veriyoruz. Özellikle cilt bakımı olmak üzere dünyaca ünlü kozmetik markalarıyla yaptığımız işbirlikleri sonucunda sadece Boyner’de satılan ürünlerimiz, yine bu işbirliğimiz ve gücümüzden kaynaklı avantajlı fiyatlar, kategori özelinde normal dönemlerde ve özel günlerde sunduğumuz kampanyalar ve çok katlı mağaza olmamız nedeniyle çarpraz kampanya fırsatlarımız Boyner’i kozmetik alanında öne çıkaran diğer önemli unsurlar. Önümüzdeki dönemde de sadece Boyner’de olacak farklı markalar ve ürünlerle kategori seçkimizi genişletmeye devam edeceğiz. Bugün bütün mağazalarımızda ücretsiz cilt bakım ve makyaj servisimiz var, bu deneyimi genç yaşlı herkesin yaşamasını istiyoruz. Selektif kozmetiği daha ulaşılabilir kılmak için çalışmalarımızı yürütürken, bu alandaki uzmanlığımızla hep daha fazlasını isteyen müşterilerimizle de farklı, yenilikçi dünya markalarını ve bu markaların niş ürünlerini buluşturmaya devam edeceğiz. Pazarı büyüten perakendeci olarak, prestij ve mastij güzelliğin adresi olmak en büyük hedefimiz.

Boyner bünyesinde hangi kozmetik markaları bulunuyor?
Boyner kozmetik çatısı altında dünyaca ünlü, 120’den fazla selektif markanın parfümden cilt bakımına, makyajdan saç ve vücut bakımına uzanan 10 binden fazla ürününü müşterilerimizle buluşturuyoruz. Dior, Chanel, Lancôme, Estée Lauder, Clinique, Shiseido, Guerlain, Clarins, Dolce Gabanna, Versace, Bvlgari, Armani, Burberry, Hermes, Yves Saint Laurent, Givenchy, Bobbi Brown, Smashbox gibi markalar bunlardan birkaçı.

Yılda bir kez Boyner tarafından gerçekleştirilen büyük bir festival söz konusu. Bunun detaylarından da bahsedebilir misiniz?

Boyner kozmetik olarak hedefimiz her zaman müşterilerimize başka hiçbir yerde bulamayacakları servis ve ürün gamı ile avantajlı fiyatlar ve ayrıcalıklı bir hizmet sunmak. Bayramlar, Anneler Günü, Babalar Günü, Yılbaşı gibi dönemler için düzenlediğimiz kampanyaların dışında senede bir defa Ekim ayında çok özel bir kampanya gerçekleştiriyoruz. Bu sene 12 Ekim’de başlayan ve 21 Ekim’e kadar sürecek olan bu kampanyamızda avantajlı fiyatların yanı sıra kozmetik markalarıyla birlikte yaptığımız yüzlerce aktivite, müşterilerimizin alışveriş deneyimine ayrı bir renk katıyor ve onlara adeta bir festival havası yaşatıyor. Dünya markalarının güzellik ve makyaj uzmanları ile yüz, saç ve cilt analizleri, ten rengine uygun makyaj önerileri ve uygulamaları kozmetik standlarımızda müşterilerimizle buluşuyor. Ayrıca yaptığımız çeşitli oyunlar ve sosyal medya yarışmalarıyla pek çok sürpriz hediye ve promosyon ürün dağıtıyoruz.



Kozmetiğin bir kadının hayatındaki önemi nedir sizce?

Bakımlı olmak, güzel görünmek dolayısıyla kozmetik kadınlar için her zaman en çok takip edilen alanlardan biri. Bu nedenle yaşı ne olursa olsun kadınlar kendi cilt yapısına uygun cilt bakım ürünleri ile cildine bakım yapmak, makyaj yaparak kendini daha güzel ve iyi hissetmek istiyor. Bunun için de kozmetik ürünlerine bütçe ayırmayı ihmal etmiyor.

Bir kadın olarak kozmetik dünyasıyla bu kadar yakından ilgili bir iş yapıyor olmak nasıl bir duygu?

Tabii ki, bir kadın olarak kozmetik ürünlerine ben de büyük ilgi duyuyorum. Bu kadar ilgi duyduğum bir konu ile ilgili çalıştığım için de kendimi çok şanslı hissediyorum.

Müşteriler tarafından daha çok hangi ürünlerin tercih edildiğini gözlemliyorsunuz?

Parfüm, nemlendirici, maskara, ruj ve onarıcı krem Türk kadının tercih ettiği ürünler arasında yer alıyor.

İlerleyen zamanlarda Türkiye'de henüz satılmayan farklı markaları da Boyner'de görmemiz mümkün mü?

Boyner kozmetik dünyasını zenginleştirmek, Türkiye’de olmayan daha fazla marka ve ürünü tüketicilerimizle buluşturmak için sürekli çalışıyoruz. Önümüzdeki dönemde de sadece Boyner’de olacak farklı markalar ve ürünlerle kategori seçkimizi genişletmeye devam edeceğiz.

 







EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ







Size daha iyi hizmet verebilmemiz için sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Giriş yaptığınız andan itibaren çerez kullanımını kabul etmiş sayılacaksınız.  Detaylı bilgi için tıklayın...
 X